PROFI-rozwiązania dla przemysłu, handlu i rzemiosła w Polsce
Menu
 
80 000,00 PLN / szt.
62 000,00 PLN / szt.
Netto  /  Pokaż brutto
Oszczędzasz 18 000,00 PLN przez rabat produktowy . Ważne do 30.11.2019
 
BEZPŁATNA DOSTAWA (powyżej 300 zł netto) w ciągu 70 dni
Numer produktu  204389-PAA
Udźwig
1600 kg
Środek ciężkości ładunku
500 mm
Wy\sokość podnoszenia
3300 mm
Skok swobodny
150 mm
Wysokość masztu
2216 - 3890 mm
Długość całkowita
3311 mm
Szerokość całkowita
1113 mm
Wysokość wideł
40 mm
Szerokość wideł
100 mm
Długość wideł
1050 mm
Prędkość jazdy z ładunkiem / bez ładunku
19 / 20 km/h
Prędkość podnoszenia z ładunkiem / bez ładunku
0,56 / 0,58 m/s
Zużycie paliwa
2.8 kg/h
Promień zawracania
2020 mm
Powierzchnia dyszla
powlekana proszkowo
Wewnętrzny promień skrętu
562 mm
Sprzęg przyczepowy, rodzaj/typ DIN
Sworzeń
Poziom obciążenia akustycznego wg normy EN 12 053 (przy uchu operatora)
82 dB(A)
Wysokość dachu ochronnego/kabiny
2120 mm
Pochylenie masztu/karetki do przodu / do tyłu (α/β)
6 / 7 °
Strumień oleju do urządzeń dołączancych
40 l/min
Ciśnienie robocze do urządzeń dołączanych
210 bar
Karetka ISO 2328, klasa/typ A,B
2A
Układ kierowniczy
hydrauliczny
Powierzchnia podwozia
powlekana proszkowo
Prześwit z obciążeniem pod masztem
93 mm
Masa własna
2620 kg
Szerokość przejścia roboczego
3630 mm
Producent silnika/typ
Kubota WG2503-L
Hamulec postojowy
hydrauliczny
Kolor podwozia
Żółty Jungheinrich
Szerokość nośnika wideł
980 mm
Czas przyspieszenia z obciążeniem / bez obciążenia
4,7 / 4 S
Prędkość opuszczania z ładunkiem / bez ładunku
0,55 / 0,55 m/s
Wysokość złącza
375 mm
Siła uciągu z obciążeniem / bez obciążenia
14000 N
Znamionowa prędkość obrotowa
2200 /min
Wysokość siedzenia/stania
1075 mm
Moc silnika wg ISO 1585
30 kW
Model
Jungheinrich TFG 316
Rodzaj sterowania jazdą
hydrodynamiczny
Pojemność skokowa
2491 cm³
Hamulec
hydrauliczny
Obsługa
na siedząco
Liczba siłowników
4
Moc silnika jazdy
30 kW
Czołowe wózki widłowe z silnikiem spalinowym (gaz) i przekładnią hydrodynamiczną zapewniają wysoką sprawność przeładunkową na średnich i długich trasach przejazdowych. Właśnie wtedy widoczne stają się zalety tej techniki napędowej: płynne, miękkie ruszanie i hamowanie oraz optymalny stopień sprawności przy średnich i dużych prędkościach jazdy.
Wyposażenie: Maszt ZT, wys. podn. 3300 mm (wys. zabudowy 2216 mm) Przesuw boczny zintegrowany Dodatkowa hydraulika Widły 40 x 100 x 1150 mm Krata ochr. ładunku Reflektor roboczy 1 x tył
Wydajne silniki przemysłowe marki Kubota wytwarzają duży moment obrotowy już przy niskich prędkościach obrotowych, co redukuje zużycie paliwa i emisję hałasu. Te wytrzymałe silniki zostały zaprojektowane specjalnie do wózków widłowych, co gwarantuje dużą żywotność także podczas intensywnego użytkowania. Oś napędowa z bezobsługowym, mokrym hamulcem wielotarczowym zapewnia niezawodność i niskie koszty serwisowania. Dzięki hermetycznej budowie czynniki atmosferyczne nie wpływają na skuteczność hamowania.

Moduł kabiny został zaprojektowany funkcjonalnie i z myślą o wygodzie operatora, żeby umożliwić mu koncentrację i stworzyć najlepsze warunki dla uzyskania dużej wydajności podczas całej zmiany roboczej. Operator zachowuje pełną widoczność przez maszt na ładunek i we wszystkich innych kierunkach. Dzięki specjalnej konstrukcji przeciwwagi środek ciężkości znajduje się nisko i pod względem fizycznym optymalnie pomiędzy osiami. Zapewnia to ponadprzeciętną stabilność i bezpieczeństwo podczas jazdy.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego Infolinia 22/332 88 88 lub mailowego profishop@jh.pl.
Podobne produkty
 
  • Wygodna i funkcjonalna kabina operatora
  • Praca w różnych warunkach atmosferycznych
  • Wysoka wydajność przeładunkowa
  51 800,00 PLN  

Po
Do góry