FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jak znaleźć właściwy wózek w gąszczu urządzeń, które wydają się być identyczne? Jakie wybrać koła, jakie rolki? Jaka długość wideł będzie właściwa? Na te pytania odpowiada nasz Mini Poradnik. Skorzystaj z niego, aby dobrać swój wózek paletowy.

Jak wybrać wózek paletowy?

KOŁA

NYLON

  • Twardy ale kruchy (mało odporny na uszkodzenia mechaniczne)
  • Małe opory toczenia
  • Dość głośny podczas prowadzenia wózka
  • Idealny do twardych nawierzchni
  • Do zastosowań w pomieszczeniach wymagających wysokiego standardu higieny (spożywka, chłodnia, masarnia) dzięki kołom bez felg, które są łatwe do utrzymania w czystości
  • Korzystny cenowo

GUMA

  • Elastyczna, przyczepna i miękka, amortyzuje naciski
  • Dobrze „wybiera” nierówności podłogi
  • Nie nadaje się do pomieszczeniach wymagających wysokiego standardu higieny, ponieważ zostawia ślady
  • Nie nadaje się do nawierzchni, na których są np. opiłki metalu
  • Zalecana do delikatnych i mokrych nawierzchni
  • Do ładunków o wadze maks. 1000 kg

POLIURETAN

  • Trwały, sprężysty i wytrzymały
  • Małe opory toczenia
  • Cichy podczas prowadzenia wózka
  • Do wszystkich zastosowań
  • Łatwo pokonuje małe przeszkody np. kamyczki, dylatacje
  • Zalecany do dużych obciążeń

ROLKI

POJEDYNCZE

  • Do równych nawierzchni
  • Do podejmowania palet wzdłuż


PODWÓJNE

  • Lepsza jazda na nierównościach (rampa, progi, kamyczki)
  • Do podejmowania palet w poprzek (lepiej wchodzi pod paletę)

DŁUGOŚĆ WIDEŁ


795/800 mm
  • do podejmowania palet w poprzek



950 mm
  • do podejmowania palet wzdłuż i w poprzek
  • idealny do pracy w samochodach ciężarowych


1150 mm
  • do podejmowania palet wzdłuż lub w poprzek
  • idealny do pracy w magazynie




ROZSTAW WIDEŁ

rozstaw 520 mm

  • do palet euro
  • sporadycznie do skrzyniopalet (uwaga: mogą być niestabilne)



rozstaw 680 mm

  • do skrzyniopalet (stosowanych zwłaszcza przez sadowników)
  • do palet przemysłowych
  • nie pobierze europalety wzdłuż

Koszt dostawy

Zamówienia o wartości powyżej 300 zł netto dostarczamy na nasz koszt (DAP).
Do zamówień o wartości poniżej 300 zł netto doliczany jest koszt przesyłki 25 zł netto.

Towary są dostarczane w godz. 8:00 - 16:00.
Sposoby płatności
W Jungheinrich PROFISHOP oferujemy naszym Klientom różne sposoby płatności. W zależności od wysokości rachunku zastrzegamy sobie prawo do ograniczania wyboru sposobu platności.


  • Przedpłata przelewem tradycyjnym

Płatność przelewem na rachunek bankowy odbywa się na zasadzie przedpłaty (jako płatność z góry), tzn. zamówienie jest realizowane po otrzymaniu przelewu na rachunek bankowy. Wszystkie informacje dotyczące przelewu wysyłamy na adres e-mail po złożeniu zamówienia. Nie ma możliwości rezerwowania produktów.

Dane do przelewu:
Jungheinrich Polska Sp. z o.o.
Bronisze, ul. Świerkowa 3
05-850 Ożarów Mazowiecki

Deutsche Bank Polska S.A. Warszawa
nr konta PLN - IBAN: PL08 1880 0009 0000 0011 0005 3008

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
  • Przedpłata przelewem szybkim Przelewy24

Serwis Przelewy24 współpracuje ze wszystkimi polskimi bankami i oferuje unikalny sposób obsługi zarówno dla e-transferów, jak i e-przelewów. O ile podczas płatności e-transferem, formularz płatności na stronie banku wypełniony zostaje automatycznie, tak w przypadku e-przelewu, dane trzeba uzupełnić ręcznie. Wybór przelewu elektronicznego przeniesie Państwa na stronę wybranego banku w celu wykonania płatności.

  • Karta kredytowa

Regulowanie płatności kartą kredytową jest w Jungheinrich PROFISHOP potrójnie bezpieczne. Z jednej strony, poprzez wymóg podania numeru kontrolnego karty - numer ten stanowią trzy ostatnie cyfry w polu podpisu na odwrocie karty; z drugiej zaś, sam transfer danych jest szyfrowany kluczem o długości 128 bitów oraz chroniony przed dostępem osób trzecich technologią SSL. Ponadto możesz być całkowicie pewny, że wszystkie informacje dotyczące Twojej płatności są wykorzystywane przez nas wyłącznie w celu zrealizowania Twojego zamówienia.
  • Przelew po dostawie (tylko dla stałych Klientów)

Stali Klienci Jungheinrich PROFISHOP mają możliwość składania zamówień z płatnością odroczoną do maks. 14 dni. Zostań naszym Klientem i przekonaj się, jak proste i bezpieczne są zakupy w Jungheinrich PROFISHOP!
Zwroty i reklamacje
Kupujący jest obowiązany zbadać dostarczone towary w chwili ich wydania przez JH. Wady widoczne i oczywiste Kupujący powinien zgłaszać niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni od wydania towaru, wady ukryte należy zgłaszać niezwłocznie po ich wykryciu. Odnosi się to także do reklamacji ilości towarów oraz dostawy innego towaru niż określono w zamówieniu lub umowie. Data wykrycia wady powinna być udokumentowana. W przypadku spóźnionej reklamacji roszczenia Kupującego z tytułu gwarancji wygasają.

  • Kontakt
Wszelkie sprawy, w tym reklamacje, wnioski, skargi oraz zgłoszenia Kupujący zobowiązany jest złożyć na piśmie lub poprzez ogólny formularz dostępny na stronie internetowej http://www.jh-online.pl.

  • Reklamacje
W przypadku problemów z właściwym działaniem sprzętu prosimy o kontakt za pośrednictwem  Zgloszenia_serwisowego_PS.pdf.
Dokumentację zdjęciową oraz wypełniony formularz należy przesłać na adres serwis.profishop@jh.pl.

Informujemy, że w przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący jest uprawniony do żądania usunięcia wady w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez Jungheinrich lub – w przypadku, gdy według wyboru Jungheinrich wady towaru mają zostać usunięte u Kupującego – w terminie 14 od dnia dokonania zgłoszenia reklamacyjnego przez Kupującego. W przypadku, gdy usunięcie wady we wskazanym terminie przekracza możliwości serwisowe Jungheinrich, Strony porozumieją się w przedmiocie wydłużenia terminu usunięcia wady, uwzględniając aktualne możliwości handlowe i serwisowe Jungheinrich.

  • Zwroty
Kupujący może zwrócić lub wymienić towar w ciągu 5 dni roboczych od daty odbioru wyłącznie za zgodą JH. Zwracany lub wymieniany towar musi być oryginalnie zapakowany, w pełni wartościowy i nieuszkodzony, nie może być używany i nosić śladów używania. Zwrotom lub wymianie podlega towar w wersji standardowej. W każdym przypadku zwrotu lub wymiany towaru koszty transportu ponosi Kupujący.

Adresy do zwrotów (w Polsce lub za granicą) pozostałych artykułów zostaną wskazane przez JH.