Składanie zamówień
Tutaj znajdą Państwo informacje, jak poruszać się po sklepie online, jak krok po kroku złożyć zamówienie i jakie sposoby płatności są dostępne.
Logowanie i rejestracja

Logowanie



W każdej chwili mogą się Państwo zalogować z użyciem swoich danych dostępowych, klikając na "Zaloguj" w ... Na smartfonach funkcja logowania jest dostępna w Menu głównym. Podczas logowania należy podać nazwę użytkownika oraz hasło. Jeśli nie pamiętają Państwo swoich danych dostępowych, proszę kliknąć na link poniżej pola logowania. W ten sposób odzyskają Państwo dostęp do swojego konta.

Rejestracja

Aby zarejestrować się w Jungheinrich PROFISHOP, należy kliknąć "Zaloguj" w nawigacji strony. W formularzu rejestracyjnym poprosimy o podanie danych firmy oraz swojego indywidualnego hasła dostępu. To hasło oraz adres e-mail będą Państwa danymi dostępu, które będą wymagane podczas każdorazowego logowania się do sklepu. Zarejestrowani klienci mają wgląd do zakładki "Moje konto".

Zamówienie bez rejestracji

Zakup w Jungheinrich PROFISHOP jest możliwy również bez rejestracji. Należy podać dane do faktury oraz adres dostawy. Mimo to na koniec pojawi się możliwość zarejestrowania się, ponieważ chcielibyśmy zaprosić Państwa do grona naszych stałych Klientów.

Sposoby płatności
W Jungheinrich PROFISHOP oferujemy naszym Klientom różne sposoby płatności. W zależności od wysokości rachunku zastrzegamy sobie prawo do ograniczania wyboru sposobu platności.


  • Przedpłata przelewem tradycyjnym

Płatność przelewem na rachunek bankowy odbywa się na zasadzie przedpłaty (jako płatność z góry), tzn. zamówienie jest realizowane po otrzymaniu przelewu na rachunek bankowy. Wszystkie informacje dotyczące przelewu wysyłamy na adres e-mail po złożeniu zamówienia. Nie ma możliwości rezerwowania produktów.

Dane do przelewu:
Jungheinrich Polska Sp. z o.o.
Bronisze, ul. Świerkowa 3
05-850 Ożarów Mazowiecki

Deutsche Bank Polska S.A. Warszawa
nr konta PLN - IBAN: PL08 1880 0009 0000 0011 0005 3008

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
  • Przedpłata przelewem szybkim Przelewy24

Serwis Przelewy24 współpracuje ze wszystkimi polskimi bankami i oferuje unikalny sposób obsługi zarówno dla e-transferów, jak i e-przelewów. O ile podczas płatności e-transferem, formularz płatności na stronie banku wypełniony zostaje automatycznie, tak w przypadku e-przelewu, dane trzeba uzupełnić ręcznie. Wybór przelewu elektronicznego przeniesie Państwa na stronę wybranego banku w celu wykonania płatności.

  • Karta kredytowa

Regulowanie płatności kartą kredytową jest w Jungheinrich PROFISHOP potrójnie bezpieczne. Z jednej strony, poprzez wymóg podania numeru kontrolnego karty - numer ten stanowią trzy ostatnie cyfry w polu podpisu na odwrocie karty; z drugiej zaś, sam transfer danych jest szyfrowany kluczem o długości 128 bitów oraz chroniony przed dostępem osób trzecich technologią SSL. Ponadto możesz być całkowicie pewny, że wszystkie informacje dotyczące Twojej płatności są wykorzystywane przez nas wyłącznie w celu zrealizowania Twojego zamówienia.
  • Przelew po dostawie (tylko dla stałych Klientów)

Stali Klienci Jungheinrich PROFISHOP mają możliwość składania zamówień z płatnością odroczoną do maks. 14 dni. Zostań naszym Klientem i przekonaj się, jak proste i bezpieczne są zakupy w Jungheinrich PROFISHOP!
E-Faktury

W celu przyspieszenia i uproszczenia procesu rozliczeń zachęcamy Państwa do rezygnacji z faktur drukowanych i wysyłanych pocztą tradycyjną i zastąpienia ich e-fakturami.

Jeśli są Państwo zainteresowani taką formą, prosimy o wypełnienie i odesłanie na adres efaktury@jungheinrich.com.pl porozumienia dot. e-fakturowania z podaniem adresu mailowego, na który powinny być wysyłane wszystkie faktury.

Warunki specjalne
Zostań Klientem Jungheinrich PROFISHOP i korzystaj z warunków specjalnych!
Naszym stałym Klientom oferujemy:

  • ceny specjalne i kupony rabatowe
  • możliwość płatności przelewem po dostawie
  • regularne informacje na temat promocji i wyprzedaży


Lista zapamiętanych

Jeśli zamierzają Państwo kupić dany artykuł w późniejszym terminie mogą Państwo przenieść go do listy zapamiętanych, klikając na symbol z pinezką.

Funkcja zapamiętania działa z poziomu listy produktów, strony danego produktu oraz koszyka zakupów. Z listy zapamiętanych mogą Państwo przenieść produkt do koszyka lub go usunąć.

Zwroty i reklamacje
Kupujący jest obowiązany zbadać dostarczone towary w chwili ich wydania przez JH. Wady widoczne i oczywiste Kupujący powinien zgłaszać niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni od wydania towaru, wady ukryte należy zgłaszać niezwłocznie po ich wykryciu. Odnosi się to także do reklamacji ilości towarów oraz dostawy innego towaru niż określono w zamówieniu lub umowie. Data wykrycia wady powinna być udokumentowana. W przypadku spóźnionej reklamacji roszczenia Kupującego z tytułu gwarancji wygasają.

  • Kontakt
Wszelkie sprawy, w tym reklamacje, wnioski, skargi oraz zgłoszenia Kupujący zobowiązany jest złożyć na piśmie lub poprzez ogólny formularz dostępny na stronie internetowej http://www.jh-online.pl.

  • Reklamacje
W przypadku problemów z właściwym działaniem sprzętu prosimy o kontakt za pośrednictwem  Zgloszenia_serwisowego_PS.pdf.
Dokumentację zdjęciową oraz wypełniony formularz należy przesłać na adres serwis.profishop@jh.pl.

Informujemy, że w przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący jest uprawniony do żądania usunięcia wady w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez Jungheinrich lub – w przypadku, gdy według wyboru Jungheinrich wady towaru mają zostać usunięte u Kupującego – w terminie 14 od dnia dokonania zgłoszenia reklamacyjnego przez Kupującego. W przypadku, gdy usunięcie wady we wskazanym terminie przekracza możliwości serwisowe Jungheinrich, Strony porozumieją się w przedmiocie wydłużenia terminu usunięcia wady, uwzględniając aktualne możliwości handlowe i serwisowe Jungheinrich.

  • Zwroty
Kupujący może zwrócić lub wymienić towar w ciągu 5 dni roboczych od daty odbioru wyłącznie za zgodą JH. Zwracany lub wymieniany towar musi być oryginalnie zapakowany, w pełni wartościowy i nieuszkodzony, nie może być używany i nosić śladów używania. Zwrotom lub wymianie podlega towar w wersji standardowej. W każdym przypadku zwrotu lub wymiany towaru koszty transportu ponosi Kupujący.

Adresy do zwrotów (w Polsce lub za granicą) pozostałych artykułów zostaną wskazane przez JH.